Časté dotazy

Doprava a platba

Delivery Truck on Apple iOS 13.3 Jaké jsou možnosti dopravy?

Způsob dopravy si volíte v košíku. Zásilky posíláme prostřednictvím společnosti PPL, rozvážíme po Praze (min. hodnota objednávky je 500,- Kč) a nebo je možný osobní odběr.

 

Shopping Cart on Apple iOS 13.3 Proč se mi v košíku zobrazuje pouze osobní odběr?

Ne všechny naše produkty lze posílat kurýrní společností PPL - jedná se o produkty z kategorie „Čerstvě uvařeno" a „Čerstvě upečeno". Tyto produkty musejí být uchovávány v lednici a nemohou být tedy zaslány běžným způsobem. Můžete si je tedy buď vyzvednout na naší výdejně a nebo využít našeho vlastního rozvozu po Praze. U vlastního rozvozu musí být splněna min. hodnota objednávky 500,- Kč.

 

Euro Banknote on Apple iOS 13.3 Proč u některých produktů požadujete platbu dopředu?

Jedná se z pravidla o produkty, které jsou určeny k okamžité spotřebě s osobním odběrem. Stávalo se nám, že si někdo vytvořil objednávku a poté si ji nevyzvedl a nám nezbylo nic jiného, než jídlo vyhodit. Abychom tomu zamezili, rozhodli jsme se u některých produktů (obvykle těch k okamžité spotřebě), zavést platbu dopředu.

 

Package on Apple iOS 13.3 Kdy mi přijde balíček s objednávkou?

Pokud jste si jako způsob dopravy zvolili dopravní společnost PPL, tak objednávky obvykle odesíláme následující pracovní den po obdržení platby.

 

Convenience Store on Apple iOS 13.3 Je možný osobní odběr?

Ano, své objednávky si můžete vyzvednout na naší výdejně na Sokolské 1499/11. Jsme tam pro Vás od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin. S vyzvednutím, prosím, počkejte než Vám přijde potvrzení, že je objednávka připravena.

  

 

Credit Card on Apple iOS 13.3 Jak je to s platbou?

Je možné platit převodem, možnost online platby kartou pro Vás bude již brzy dostupná. U osobního odběru lze zaplatit na prodejně v hotovosti. Dále je možná dobírka, která je zpoplatněna 30,- Kč.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás